02 January 2009

kerja hari ni..

Hari ini selesai satu kes cerai.Kesian.Usia si suami sebaya denganku 42 tahun.Aku tengok suami ok jer tapi murung sikit.Isteri pulak setuju dengan tuntutan suami untuk bercerai.katanya tiada persefahaman.Entahlah,mungkin jodoh mereka dah sampai ke penghujung.Apa pun mereka diberi kebenaran untuk memohon maaf dan bersalam sebelum bercerai.Kira kosong-kosonglah.Moga-moga sama-sama ikhlas.InsyaAllah.Suaminya bertanggungjawab kerana mahu membayar nafkah anak dan eddah isteri.Alhamdulillah...

Kes wali hakim pulak selesai jugak.Setelah hampir sebulan bicara selesai akhirnya puncanya kerana wali ghaib.Makan masa skit la..nak buat macam mana.Kena iklan dulu.Tapi syuklurlah dah selesai.

faraid ni memang sulit skit.Ada waris berlapis-lapis.pulak tu yang pemohon takda otoriti atau bahasa mahkamahnya locus standi.ambik masa skit la...

alhamdulillah...hari ini kerja kira ok.lepas bawak kes tadi aku bergegas ke pentadbiran buat kewangan.hari ni last day kena serah penyata kewangan ke bendahari...semua kena rush.adoyai..macam nilah...kerjaku cukup bulan memang sibuk skit.zaujah asyik sms tanya nak makan apa..aku kata hentam saja..apa bini masak aku makan...aku tak memilih...

No comments:

Post a Comment